Första dagen på höstlovet!

Idag är det måndag, vilket innebär att det är första dagen på mitt sköna höstlov!

Idag åkte jag och systeryster Emma in till stan och kollade in lite i affärer, osv.
Jag köpte ett par skor, för ca. 399 kronor, vilket dom TOTALT inte var värde, eftersom Emmas SJUKT snygga pumps kostade lika mycket (Nej, jag är inte ALLS avundsjuk, mwahah) men Emma köpte dom, och inte jag, haha!
Sen köpte jag ett par gråa brallor på H&M för typ 50 spänn, vilket man verkligen inte tvivlar på att köpa. Right?

Nu sitter jag i alla fall på gården med Izabella, och chattar lite på facebook. Ska väl snart dra hem, eftersom dom stänger typ.. NU :P

Så, hej då!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0