Gården

Mitt första inlägg! Jag är jävligt (Oj ursäkta språket) STOLT!

Nu sitter jag på gården med Fredrik, Josefine, Jocke, Zacke M.fl.
Vi sitter och är lite smått förvånade över att Brodde (som ev. är någon annan) håller på att flörta med Josefine, och skriver en massa om sin lilla sak mellan benen.

Idag måste jag erkänna att jag har 'lite' dåligt samvete för att jag stack från skolan på fotbollsturneringen, men jag menar...
Man kan ju inte bara sitta och inte göra nånting (Spela på mobilen, och SMSa), så jag stack ifrån skolan ca. 1 timme tidigare. DUMT! Men jag gör det mesta för min bästa vän Felizia, haha!
Vi satt och kollade runt lite på facebook (Vilket jag gör nu också) och mobbade "FjortisGaffke", och chattade lite med "Hemlig Person".

På tisdag, då smäller det ska jag säga, för då kommer det nämligen hem två supertrevliga killar hem till mig och jag, Felizia, och det två trevliga killarna ska komma hem till mig, och kolla på skräckis. Mysigt va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0