Miffad Design..

Jag vet!

Men eftersom jag inte har något bra bildredigersprogram (Långt ord. Bild-Redigerings-Program) så kan jag inte få en så proffsig design, hoppas ni inte bryr er om min "Fina" design. *Host Host*.

Nästan hela den här veckan, så har det varit temavecka, vilket innebär att vi inte har några vanliga lektioner, utan t.ex. 2-3 lektioner som är ca. 3 timmar långa. Det är rätt så kul om jag får säga det själv!
Idag så slutar vi 11.30, lite tidigare än vanligt, eftersom vi slutar ca. 14.30 dom andra dagarna.
Idag så är det bara basket, basket, basket, vilket jag VERKLIGEN inte orkar vara med på, speciellt inte i tre timmar, så jag och Kajsa gick upp till skolan igen, och satte oss vid datorerna, hehe..

Okej, designen..
Den är väldigt lätt, men jag orkar inte sitta och trixa med en massa blommor på PAINT! Ja, ni såg rätt. PAINT!!!
Den här skolan borde VERKLIGEN skaffa typ "Photoshop" eller någon nyare version av POWERPOINT!
Men men, that's life..

Puss o kram, lingonflarn, haha♥¨



Happy Hanna ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0