PANG! BANG! Sang?

Fan, här smäller det måste jag säga!

På gården så är det ca. 4 (Tror jag) Tjejer, som har gjort en liten (Lång och högljudd) uppvisning,
och nu så får dom som vill som är på gården, spela olika slaginstrument, och tro mig.
Ja, det låter som in i Helvette!!

Det är SÅ himla skönt med höstlov nu, i ca. en vecka (plus 4 dagar?).
Jag har inte själv planerat så himla mycket vad jag ska göra under höstlovet, men det blir min och felizias' lilla mysig dubbeldejt med Rickard (?) och Hugo, med film, och snacks, och förhoppningsvis föräldrar/syskon som inte stör. Jag har en STOR känsla att det kommer gå bra, men det känns nervöst på nåt sätt.

Nu känns det som att jag är en dålig "Bloggerska" bara för att jag skriver om mitt privatliv, för jag har läst i en tidning, med en liten Blogg-Special, att man inte ska skriva om sitt privatliv, i en blogg som hela världen kan läsa...

Men alla gör misstag, eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0