Vill Se. Ska Se. MÅSTE SE!

Jag älskar att kolla på film, men problemet med mig är att jag inte kan kolla på en hel film. Visst, om man går på BIO så är det nog nästan självklart att man tittar på en hel film, men hemma så är det nästan helt omöjligt! Men jag vill i alla fall se "Sommaren med Göran" (Heter den så? Har ingen aning faktiskt...) Men den verkar hur rolig som helst, och sen att "Hey Baberiba"-killarna är med, gör ju filmen säkert ännu roligare.

Har du sett den?
Vad tyckte du om den?
Var den bra?
Var den dålig?

SKRIV DIN EGNA LILLA RECENSION OM FILMEN. VAD TYCKTE DU?



Kommentarer
Postat av: Elinore

Du har en väldigt fin blogg!

Jag såg filmen i sommras och ja, den är precis som man förväntar sig att en svensk film ska vara, törrt men rolig ;) hihi

2009-10-22 @ 21:43:02
URL: http://elinorec.blogg.se/
Postat av: Feliza, you know :)

Jag såg den igår... Lite B, som svenska filmer brukar vara, haha, men den var faktiskt bra rolig emellanåt :)<3

2009-10-28 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0